PO NITCE DO GEOMETRII
FOLLOWING THE RIVER TO THE SEVEN SEAS OF GEOMETRY
CO MY WIEMY O STUDENTACH?
WHAT DO WE KNOW ABOUT STUDENTS?
CZY STUDENT JEST ŚWIADOMY SWOJEJ WIEDZY? – EKSPERYMENT
ARE THE STUDENTS AWARE OF THEIR KNOWLEDGE? – AN EXPERIMENT
ZJAWISKO PANORAMY ARCHITEKTONICZNEJ NA PRZESTRZENI WIEKÓW
THE PHENOMENON OF THE ARCHITECTURAL PANORAMA OVER THE AGES
KOMPUTEROWA SYMULACJA ŚWIATŁA A RZECZYWISTOŚĆ
COMPUTER SIMULATION OF LIGHT COMPARED TO REALITY
WHAT CAN TEACHERS LEARN FROM THEIR STUDENTS' HOMEWORK
PIĘĆ ZASAD KONSTRUOWANIA CIENI
FIVE RULES OF CONSTRUCTING SHADOWS
ROZPOZNAWANIE OBRAZÓW GRAFICZNYCH JAKO CZYNNIK DECYDUJĄCY O SUKCESIE W DYSCYPLINIACH INŻYNIERSKICH
GRAPHICACY CAPABILITY AS A FACTOR ENHANCING SUCCESS IN ENGINEERING DISCIPLINES
EKSPLORACJA MST (MENTAL SILHOUETTE TEST)
EXPLORING MENTAL SILHOUETTE TEST
O NIEZMIENNIKU CHARAKTERYSTYCZNYM RZUTOWANIA PROSTOKĄTNEGO
DIAGRAMY VORONOI DLA OBSZARU PŁASKIEGO A LINIE ZAŁOMÓW PŁYT OBCIĄŻONYCH STATYCZNIE
GEOMETRIA POPRZEZ ANALIZĘ OBIEKTÓW BUDOWLANYCH
WSKAŹNIKI ZWARTOŚCI BRYŁ
THE COMPACTNESS INDICATORS OF SOLIDS
PERSPEKTYWA JAKO KONWENCJA PRZEDSTAWIANIA OBIEKTÓW PRZESTRZENNYCH
PERSPECTIVE AS CONVENTION OF THE SPATIAL OBJECTS REPRESENTATION
RELIEF-PERSPECTIVE – CONCEPT AND APPLICATIONS
SYSTEMY WZAJEMNIE PODPIERAJĄCE SIĘ JAKO GEOMETRYCZNE NARZĘDZIE KSZTAŁTOWANIA BUDYNKÓW O FORMACH SKRĘCONYCH
RECIPROCAL SYSTEMS AS THE GEOMETRIC TOOL FOR SHAPING TWISTED FORMS OF BUILDINGS
KOMPUTEROWE APLIKACJE GEOMETRYCZNE W JĘZYKU PROCESSING NA PRZYKŁADZIE SZKICOWNIKA DESENI WYKORZYSTUJĄCEGO SYMETRIE PŁASZCZYZNY
MODELOWANIE KOMPUTEROWE 3D DETALI ARCHITEKTONICZNYCH W OPARCIU O NOWOCZESNE SYSTEMY INWENTARYZACYJNE BIM
3D COMPUTER MODELLING OF ARCHITECTURAL DETAILS BASED ON THE MODERN BIM INVENTORY SYSTEMS
MODELE MATEMATYCZNE W KSZTAŁTOWANIU BIONICZNYCH POWIERZCHNI STRUKTURALNYCH
FACILITATING INDIVIDUAL LEARNING PROCESSES WITH ADVANCED INSTRUCTIONS
TRIANGULACJE DELAUNAY W KSZTAŁTOWANIU ARCHITEKTONICZNYCH STRUKTUR PRĘTOWYCH
THE DELAUNAY TRIANGULATION IN SHAPING ARCHITECTURAL BAR STRUCTURES
MODELOWANIE PRZEMIESZCZEŃ RUCHOMYCH PRZEKRYĆ W OPARCIU O PROGRAMY KOMPUTEROWE TYPU CAD
MODELLING OF MOVEMENTS THE RETRACTABLE ROOFS BASED ON A COMPUTER PROGRAMS CAD TYPE
WYOBRAŹNIA PRZESTRZENNA U STUDENTÓW ROZPOCZYNAJĄCYCH KURS GEOMETRII WYKREŚLNEJ NA KIERUNKACH TECHNICZNYCH W LATACH 2011-14
SPATIAL IMAGINATION OF STUDENTS COMMENCING THE COURSE IN DESCRIPTIVE GEOMETRY ON TECHNICAL FACULTIES IN THE YEARS 2011-2014
CO KAŻDY STUDENT WIEDZIEĆ POWINIEN – PODSTAWA PROGRAMOWA KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO, EDUKACJA MATEMATYCZNA I TECHNICZNA
WHAT EVERY STUDENT SHOULD KNOW – THE CORE CURRICULUM FOR GENERAL EDUCATION, MATHEMATICAL AND TECHNICAL EDUCATION
SZKOŁA KREACJI I ANIMACJI MOSTÓW O KONSTRUKCJI CIĘGNOWEJ
CREATION AND ANIMATION SCHOOL OF STRING CONSTRUCTION BRIDGES
STRESZCZENIE ROZPRAWY DOKTORSKIEJ PT. MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA ODBIĆ I ANAMORFOZ ZWIERCIADLANYCH SFERYCZNYCH, CYLINDRYCZNYCH I STOŻKOWYCH W ARCHITEKTURZE
AN ABSTRACT OF THE DOCTORAL THESIS ENTITLED: THE POSSIBILITIES OF APPLYING REFLECTIONS AND MIRROR ANAMORPHOSES: SPHERICAL, CYLINDRICAL AND CONE IN ARCHITECTURE
100 YEAR ANNIVERSARY BOOK
AUTOCAD I E-LEARNING W NAUCZANIU GEOMETRII WYKREŚLNEJ
AUTOCAD AND E-LEARNING IN TEACHING DESCRIPTIVE GEOMETRY
ON SOME GENERALIZATIONS OF A FAMOUS THEOREM
POTRZEBA STRUKTURY JAKO CZYNNIK WPŁYWAJĄCY NA ROZUMIENIE I PROJEKTOWANIE ZŁOŻONYCH STRUKTUR PRZESTRZENNYCH
PERSONAL NEED FOR STRUCTURE AS A FACTOR AFFECTING THE UNDERSTANDING AND PROJECTING OF COMPLEX SPACIAL STRUCTURES
KOMPUTEROWE WSPOMAGANIE PROJEKTOWANIA W ZAKRESIE MODELOWANIA PRZESTRZENNEGO I WIZUALIZACJI OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
PERSONAL NEED COMPUTER AIDED DESIGN IN 3D MODELLING AND VISUALISATION OF ENGINEERING OBJECTS
VISUALIZATION IN TRANSPORTATION – THE EFFECT OF FIELD OF VIEW ON DRIVER’S PERCEPTION OF OBJECTS IN DYNAMIC ROAD ENVIRONMENT SIMULATION
Strona główna konferencji CGGC
Opracował Piotr Dudzik